پیام تبریک حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به مناسبت افتخارآفرینی طلاب و دانشجویان در کسب رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۳

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۴ کد : ۶۱۰۷ اخبار
تعداد بازدید:۷۷

حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی؛ تولیت معظم مدرسه‌عالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره) هم‌زمان با اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1403 و موفقیت افتخارآفرین طلاب و دانشجویان دانشگاه شهید مطهری در آزمون ورودی کارشناسی‌ارشد و دکتری؛ در پیامی، این موفقیت بزرگ را تبریک گفت.

 

متن پیام حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر توجُّهی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‌اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

 

با سلام و تحیت؛

ضمن اظهار مسرت و خوشحالی از موفقیت شایسته تحسین و افتخارآفرینی جمعی از فارغ‌التحصیلان این مجموعه در آزمون ورودی ارشد و دکتری و کسب رتبه‌های متعدد تک‌رقمی و بعضاً دو رقمی در رشته‌های مختلف، لازم می‌دانم با شکرگزاری به درگاه احدیت، صمیمانه این توفیق ارزنده را به مجموعه بزرگ خانواده مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری عموماً و به این عزیزان سخت‌کوش و پرتلاش خصوصاً، تبریک عرض نمایم. بعلاوه ضروری است از مجموعه آموزشی و استادان بزرگواری که در اعتلای مجموعه نقش داشته و دارند، تشکر و قدردانی کنم. ان‌شاءالله پیش از شروع ترم آتی، مراسمی جهت تجلیل از برگزیدگان منعقد خواهد شد. فرصت را مغتنم شمرده، جمله‌ای از جناب فارابی را به خود و همه فارغ‌التحصیلان محترم یادآوری می‌کنم که آن حکیم بزرگ فرمود: «هیچ نمی‌دانستی، اکنون‌که بال‌وپر در آورده‌ای، چرا بیشتر پرواز نمی‌کنی».

 با آرزوی توفیقات بیشتر و احترام مجدد

 

عبدالعلی توجُّهی                                   

تولیت مدرسهعالی و رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پیام تبریک کسب رتبه‌های برتر کنکور مدرسه‌عالی و دانشگاه شهید مطهری (ره) حجة‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالعلی توجُّهی مقام تولیت رئیس دانشگاه شهید مطهری (ره)